פרסום בערוץ 13

איך פרסום בערוץ 13 יקדם את העסק שלכם?

ערוץ 13 נחשב לערוץ מסחרי מוביל בישראל פרסום בערוץ משדר עוצמתית וזוהר

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        ערוץ רשת 13 – רקע כללי

        ערוץ 13 נחשב לערוץ מסחרי מוביל בישראל ומהווה פלטפורמת מדיה עוצמתית ביותר
        המשדרת זוהר ועוצמה, אין דרך טובה יותר לפרסם את המוצר או השירות כמותג
        מוביל בארץ מאשר פרסום בערוץ 13בטלוויזיה או באתר עצמו.
        פרסום בטלוויזיה הוא זוהר, איכותי ונחשב לפרסום האולטימטיבי.
        זאת ועוד, ברוב המקרים הוא יקר ומצריך תקציבי פרסום גדולים.
        בנוסף, ברוב המקרים תוצאות מיידיות הן קשות להשגה.
        אז איך בכל זאת פרסום בערוץ 13 יקדם את העסק שלכם כמה צעדים קדימה.
        ערוץ 13 זוכה לאחוזי רייטינג גבוהים ואין אחד שלא צופה בערוץ זה או לחילופין יודע במה מדובר.
        ניתן לצפות גם בתכני הערוץ באתר ומפרסמים יכולים לשלב חבילות פרסום וכך לזכות בחבילת פרסום
        משתלמת וכלכלית המגיעה לקהל רחב ואינה מוגבלת רק לשידורי הטלוויזיה.

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          אפשרויות פרסום בערוץ 13

          בשידורי רשת ניתן לפרסם תשדירי פרסומת בכפוף לכללי הרשות השניה.
          קיימים שלושה פורמטים לפרסום ברשת:

          תשדירי פרסום
          תשדיר חסויות
          תוכן שיווקי

          תשדירי פרסומת:
          תשדיר פרסום בטלוויזיה הוא היכולת לפרסם מוצר ברשת, כגון- בושם, בגדים, מלגה וכו. ותשדיר זה הוא במשך 5-60 שניות למרות זאת אורך התשדיר אומר הכל. לדוגמה-פרסום בטלוויזיה במבצע, יהיה תשדיר קצר, להוט ומהיר מאוד, הקריין ינסה לשכנע אותנו למהר ולרכוש לפני שיגמר.
          הגישה הזאת אמורה לגרום לנו לפעול מיידית ולהילחץ לפני שאנחנו מפספסים הזדמנות
          חד פעמית שלא תחזור שוב.
          לגבי מוצרים בעלי אורך חיים ארוך, לדוגמה- פרסום למטבח, מקלחת וכדומה, תשדיר איטי המשדר אווירה נינוחה ולעיתים קרובות גם הסברים מעמיקים הוא זה שיצליח.

          תשדירי חסות:
          תשדיר חסות הוא עוד אפשרות לפרסומת המופיעה מספר פעמים באורך של 6 שניות במהלך התוכנית, לפני או אחרי מקבץ פרסומות. דוגמה לחסות היא שידור תחזית מזג האוויר, חסות באורך 6 שניות המופיעה לפני תחזית מזג האוויר ואחריה. חסות סטנדרטית היא תמונה ויזואלית בעלת אפקטים המלווה בקריינות.

          תוכן שיווקי:
          אפשרות נוספת לפרסום בערוץ רשת 13, היא תוכן שיווקי המופיע במהלך תוכניות טלוויזיה כחלק בלתי נפרד ממנה. לדוגמה באמצע התוכנית המנחה שותה קפה מכוס ממותגת או שהמנחה לובשת חולצה של מותג הלבשה מוביל. תוכן זה מרשים את הצופה ומראה לו כמה המוצר טוב ממוביל והכל כחלק אינטגרלי משידור התוכן האותנטי וללא פרסומת מסורתית.

          באילו רצועות שידור כדאי לפרסם בערוץ 13?

          ישנן רצועות פרסום שונות:
          רצועת בוקר 10:59 – 06:00
          אוף פרים טיים 17:59 – 11:00
          סמי פרים טיים 19:59 – 18:00
          פריים טיים 23:15 – 20:00
          לייט נייט 03:00 – 23:16

          רצועת הבוקר
          ברצועת הבוקר אחוז הרייטינג אינו גבוה במיוחד אך עם זאת קהל היעד הוא ייחודי ואדוק הצופה ברוב המקרים בכל יום כחלק משגרת יומו ברצועת הבוקר. רצועה זו פונה לקהל מצומצם בעלי מאפיינים דומים כמו אוכלוסיית האימהות, המבוגרים, ואוכלוסיית הנשים שהם הנוכחים העיקריים בבית.
          ניתן לפרסם בערוץ 13 בתוכניות המשודרות ברצועת הבוקר: העולם הבוקר, מבזק חדשות ועוד.

          אוף / סמי פריים טיים
          התכניות המשודרות בטלוויזיה בשעות האוף או הסמי פריים טיים בערוץ 13: חיים בריא, מתכון מנצח, לעוף על המיליון הן תוכניות שמופנות לקהל שהוא מאותה אוכלוסייה פחות או יותר ומהוות תכניות המשתייכות לקטגוריית תרבות ופנאי.

          פריים טיים
          רצועת השידור בעלת הרייטינג הגובה ביותר וככלל, מהווה את עוגן הפרסום בערוץ 13 ללקוחות
          בעלי תקציב פרסום גדול ברוב המקרים.
          פרסום בפריים טיים בערוץ 13 מהווה מסר משמעותי כלפי קהל הצופים וככזה,
          הופך כל לקוח המפרסם בפריים טיים ללקוח גדול ונחשב.
          רצועת הפריים טיים מאופיינת בקהל מגוון מאוד החל מילדים, בני נוער, בוגרים ומבוגרים,
          כאשר החלוקה בין נשים לגברים היא יחסית שווה.
          התוכניות המשודרות בשעות הפרים טיים בערוץ 13 הן: הישרדות, האח הגדול, המקור ועוד.

          לייט נייט
          רצועת הלילה המשודרת החל משעה 23:30 ופונה בעיקר לקהל בוגר המגיע לשלב ביום בו הוא רגוע ופנוי לקבל מסרים פרסומיים (לרוב, לאחר מטלות הבית, ארוחת ערב, מקלחות לילדים וכו').
          פרסום בלייט נייט יכול להיות משמעותי ואפקטיבי במיוחד בהנחה ונפרסם בתדירות גבוהה ולתקופת זמן ארוך – כך נוכל לקדם מסר מסוים בקרב קהל יעד קבוע ובצורה יעילה במיוחד.
          תכניות המשודרות בלייט נייט בערוץ 13: היום שהיה עם טל ברמן, מגן דוד דרום, Must ועוד.

          אולי יעניין אותך גם...

          מהם השלבים בדרך לפרסום בטלוויזיה?

          פרסום בטלוויזיה נשמע לכם עסק מורכב נכון? כנסו וגלו מהן השלבים בדרך לפרסום יעיל בטלוויזיה...

          פרסום בפריים טיים

          פרסומת בפריים טיים הוא האקטיבי ביותר אך עולה הרבה כסף! עצם העובדה שאתה שם – זה המסר....

          האם הפרזנטור עושה את הפרסומת?

          קונספט פרסומי יכול להתבסס על המון דברים, אך לפעמים הפרזנטור הוא הקונספט עצמו! במאמר הבא תוכלו לדעת מהו הפרנזטור המושלם עבור פרסום העסק שלכם!...

          רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום באיך פרסום בערוץ 13 יקדם את העסק שלכם??לחץ כאן

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון