את היתרונות של הפרסום ברדיו הארצי על פני פרסום במדיומים השונים ניתן לחלק לשלושה סוגים:
אוניברסליות הקהל
כיום, כמעט כל אדם משתמש ברכב הפרטי על מנת לנוע ממקום למקום. בנוסף, הפקקים המצטברים בכביש מאלצים אנשים להיות ברכב ולהאזין לרדיו במשך שעות ארוכות.
בשל כך, הפרסום ברדיו יכול להגיע לכמות הולכת וגדלה של אנשים מכל המגזרים והקהלים, וכפועל יוצא גם לקהל היעד הרלוונטי לבית העסק שלנו. אופי הפרסומות ברדיו
בניגוד לפרסום בטלוויזיה, שמצריך צילום שחקנים ואלמנטים ויזואליים מרשימים, פרסומות ברדיו מסתמכות אך ורק על הסאונד. מאפיין זה מקל על הפקת הפרסומת עצמה ומפחית עלויות. בנוסף, פרסומות ברדיו הינן לרוב קצרות באופן משמעותי מאלו שבטלוויזיה. ההשפעה של סאונד על הלקוחות הפוטנציאליים
בניגוד לפרסום במקומון בעיתון הארצי או בכל פלטפורמה כתובה אחרת, לפרסומות ברדיו, מתוקף היותן פרסומות אודיו בלבד, יש אפקט מנטלי משמעותי. כשאנו מאזינים לתכנית רדיו, אנו מתמקדים במילים שנאמרות בה. בדומה לכך, פרסומת ברדיו מייצרת תחושה של המלצה בעל פה של מכר או איש מקצוע, כזו שאפשר לסמוך עליה ולפעול לפיה.
את היתרונות של הפרסום ברדיו הארצי על פני פרסום במדיומים השונים ניתן לחלק לשלושה סוגים:
אוניברסליות הקהל
כיום, כמעט כל אדם משתמש ברכב הפרטי על מנת לנוע ממקום למקום. בנוסף, הפקקים המצטברים בכביש מאלצים אנשים להיות ברכב ולהאזין לרדיו במשך שעות ארוכות.
בשל כך, הפרסום ברדיו יכול להגיע לכמות הולכת וגדלה של אנשים מכל המגזרים והקהלים, וכפועל יוצא גם לקהל היעד הרלוונטי לבית העסק שלנו. אופי הפרסומות ברדיו
בניגוד לפרסום בטלוויזיה, שמצריך צילום שחקנים ואלמנטים ויזואליים מרשימים, פרסומות ברדיו מסתמכות אך ורק על הסאונד. מאפיין זה מקל על הפקת הפרסומת עצמה ומפחית עלויות. בנוסף, פרסומות ברדיו הינן לרוב קצרות באופן משמעותי מאלו שבטלוויזיה. ההשפעה של סאונד על הלקוחות הפוטנציאליים
בניגוד לפרסום במקומון בעיתון הארצי או בכל פלטפורמה כתובה אחרת, לפרסומות ברדיו, מתוקף היותן פרסומות אודיו בלבד, יש אפקט מנטלי משמעותי. כשאנו מאזינים לתכנית רדיו, אנו מתמקדים במילים שנאמרות בה. בדומה לכך, פרסומת ברדיו מייצרת תחושה של המלצה בעל פה של מכר או איש מקצוע, כזו שאפשר לסמוך עליה ולפעול לפיה.
Array
(
[type] => component
[id] => content-image-1
[name] => content-image
[acf_fc_layout] => content-image
[data] => Array
(
[title] => משמעות פרסום ברדיו עבור עסקים מקומיים
[description] =>
עסקים מקומיים מרוויחים במיוחד מפרסום ברדיו.
כיוון שקהל המאזינים לרדיו הוא בדרך כלל קהל הנהגים – אנשים שנמצאים על הכביש ברגע זה, ההזמנה לבקר בבית העסק היא קרובה מאוד עבורם מכיוון שהם על הכביש.
לא בלתי סביר שפרסומת יעילה ברדיו תוכל להכניס את בית העסק שלנו לתחנות הסידורים של הלקוח הפוטנציאלי ממש באותה נסיעה.
בנוסף, עסקים מקומיים לעתים קרובות לא יכולים להרשות לעצמם פרסום בטלוויזיה או בפלטפורמות יקרות אחרות. בשל כך הבחירה ברדיו הינה מתבקשת והיא ללא ספק היעילה ביותר עבור סכום הכסף שיושקע בה. בשל הסיבות שמנינו לעיל – פרסום ברדיו הארצי הוא היעיל והמומלץ ביותר עבור עסקים מקומיים.
עסקים מקומיים מרוויחים במיוחד מפרסום ברדיו.
כיוון שקהל המאזינים לרדיו הוא בדרך כלל קהל הנהגים – אנשים שנמצאים על הכביש ברגע זה, ההזמנה לבקר בבית העסק היא קרובה מאוד עבורם מכיוון שהם על הכביש.
לא בלתי סביר שפרסומת יעילה ברדיו תוכל להכניס את בית העסק שלנו לתחנות הסידורים של הלקוח הפוטנציאלי ממש באותה נסיעה.
בנוסף, עסקים מקומיים לעתים קרובות לא יכולים להרשות לעצמם פרסום בטלוויזיה או בפלטפורמות יקרות אחרות. בשל כך הבחירה ברדיו הינה מתבקשת והיא ללא ספק היעילה ביותר עבור סכום הכסף שיושקע בה. בשל הסיבות שמנינו לעיל – פרסום ברדיו הארצי הוא היעיל והמומלץ ביותר עבור עסקים מקומיים.