Array
(
    [title] => פרסום בשילוט חוצות בדרום והסביבה
    [description] => 

כל אפשרויות הפרסום באזור דרום הארץ!
פרסום בשלטי חוצות, שלטי ענק, מכוונים, בילבורדים,
פרסום על גבי אוטובוסים ותחנות רכבת!

)
פרסום בשילוט חוצות בדרום והסביבה

כל אפשרויות הפרסום באזור דרום הארץ!
פרסום בשלטי חוצות, שלטי ענק, מכוונים, בילבורדים,
פרסום על גבי אוטובוסים ותחנות רכבת!


[contact-form-7 id="7409" title="contact form cta_copy"]Array
(
    [0] => [contact-form-7
    [id] => 7409
    [1] => title="contact
    [2] => form
    [3] => cta_copy"]
)
exitst

רוצה לקבל הצעת מחיר?

הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    פרסום בשילוט באזור הדרום

    עולם השיווק התפתח רבות בשנים האחרונות.
    השיווק הדיגיטלי התחזק ויותר עסקים פונים לעולמות המדיה.
    עסקים רבים שמעוניינים לפרסם את השירותים והמוצרים שהם מספקים מחפשים
    אפשרויות פרסום נרחבות ויצירתיות שיגיעו לקהל רחב של צרכנים.
    עקב החדשנות הטכנולוגית רבים צורכים את תכני המדינה, התקשורת והתרבות דרך אמצעים טכנולוגיים ולכן מרבית אפיקי הפרסום עברו לאתרי האינטרנט, לסטרימינג ולטלוויזיה.
    עם זאת, הפרסום באמצעות שלטי חוצות נותר אטרקטיבי ונפוץ במיוחד.

    שלטי חוצות רלוונטיים עבור כלל העסקים

    בין אם מדובר בחברות ענק או עסקים קטנים ופרטיים, ניתן לייצר קמפיין פרסום שלטי חוצות אפקטיבי כתלות בתקציב של אותו בית עסק. קיימות אפשרויות רבות לפרסום באמצעות שילוט כגון: שלטי חוצות קטנים, שלטי ענק, שילוט דיגיטלי וכדומה. כאשר עסק מעוניין לעשות שימוש בשלטי חוצות עליו לפנות לגורם אשר מחזיק בבעלות על השלטים ולקבל ממנו אישור להציב את השילוט במקום. שטח הפרסום לרוב יוצע עבור הקמפיין למשך זמן שנע בין 10 ימים ועד מספר חודשים.

    היתרונות בפרסום בשלטי חוצות

    לפרסום באמצעות שלטי חוצות קיים יתרונות רבים. היתרון הראשון הוא שלא ניתן להעלם מהם ולכן הפרסום פונה לקהל מאוד רחב של לקוחות פוטנציאליים. לעומת פרסום שמתבצע באמצעות מדיה ברשתות החברתיות או בערוצי הטלוויזיה, את הפרסום באמצעות שלטי חוצות לא ניתן לזפזפ או להעביר. מדובר בפרסום שמגיע באופן לא מודע ללקוחות ולכן למרות שהם אינם בהכרח מעוניינים כעט במוצר המפורסם, החשיפה עלולה לייצר את הרצון לרכוש או לצרוך את המוצר בעתיד.
    יתרון נוסף מתייחס לרכיב העלות, המחיר של שלטי חוצות תלוי כמובן בגודל השילוט ובמיקום האסטרטגי שבו מפורסם המוצר. אולם, חשוב לציין שבעקבות החשיפה הגבוהה העלות פר חשיפה ללקוח בודד הינה נמוכה ביחס לאפיקי הפרסום האחרים בשוק. כך לדוגמא, כאשר מפרסמים מוצר בשלטי איילון, כל הנהגים אשר נמצאים על הכביש נחשפים לפרסום. מדובר למעשה בלקוחות שהם "קבל שבוי" שכן אינם יכולים לדגל על התוכן הפרסומי.
    כמו כן, פרסום באמצעות שלטי חוצות חושף את המוצר באמצעות מסר קצר וקולע. לרוב, מדובר במסרים שנצרבים בתודעה בזמן קצר ולכן גם חשיפה מהירה תוכל לייצר השפעה מהותית על הצרכן, זאת לעומר פרסומות שעלולות לעייף ולהטריד את הצרכן.

    מי קהל היעל של פרסום בשילוט חוצות?

    בחירת קהל היעל היא חלק מהשלבים הראשונים של בניית תוכנית השיווק של העסק. מדובר בהיבט חשוב במיוחד שכן נרצה להשקיע את מרבית המאמצים בלקוחות פוטנציאליים. במוצרים גנריים וכללים, קהל היעד הינו רחב ולכן פרסום באמצעות שלטי חוצות הוא הפתרון המושלם.
    שילוט אמור לפנות לכלל האזרחים במדינה, מדובר בקהל יעד רחב ביותר ולכן לרוב יהיה מדובר במוצרים או שירותים שפונים לכלל האנשים ולא לפלח מצומצם ומוגדר. במדינת ישראל אמצעי התחבורה הנפוץ ביותר הוא רכבים פרטיים. מרבים האזרחים מבלים שעות רבות ברכבים, בפקקים השונים ברחבי הארץ בעת ההגעה והחזרה ממקום העבודה. את זמן החשיפה הזה מנצלים עסקים רבים לצורך פרסום בשלטי חוצות שנמצאים בצידי הדרך.
    אפשרות נוספת היא לפנות לעוברי אורח הצועדים ברחוב לדיירים הגרים בבניינים הסמוכים לשלטי הפרסום. כל אדם אשר הולך ברחוב או גר בבניין הפונה לשלט חוצות למעשה נחשף אין ספור פעמים לפרסומות השונות והמגוונות בשכונת מגוריו. כל עובר אורח הוא למעשה לקוח פוטנציאלי ולכן החשיפה היא כלי שיווק יעיל במיוחד לחברות ולעסקים.

    האפשרויות השונות לפרסום בית עסק באמצעות שלטי חוצות

    שלטי הכוונה – מדובר בשלטים המפרסמים את המוצרים של בית העסק ומכווינים את הלקוחות למיקום העסק. שלטי ההכוונה מיועדים לעשות יח"צ, שיווק ומכירה על ידי שכנוע לקוחות להיכנס לבית העסק שלכם. גם בסוג זה של שילוט קיימים סוגים רבים של שלטים שנבדלים זה מזה בגודל, בחומר ממנו עשוי השילוט, במיקום וכך גם במחיר.
    שלטי חוצות וקירות ענק – מרבית העסקים בוחרים בשילוט ענק כגון בילבורדים. מדובר בפרסומות ענק הנמצאות לרוב במרכזים מסחריים, כבישים סואנים וכדומה. כפי שציינו, כאשר נהג או הולך רגל עובר מספר פעמים ביום מול מסר שיווקי, הוא נחשף לפרסום מספיק זמן על מנת שהמסר ייצרב בתודעתו ויניע אותו לפעולה.
    שילוט בתחנות רכבת ותחנות אוטובוס– שילוט הנמצא בתחנות רכבת ואוטובוסים פונה גם לקהל הנוסעים וגם לעוברי האורח. מדובר בפרסום יעיל במיוחד כיוון שהוא נייד ומגיע לאוכלוסיות שונות ברחבי הארץ. כמו כן, כיוון שמדובר בשילוט שגודלו קטן ביחס לשלטי חוצות הפרוסים לצדי כבישים ראשיים, מחירו נמוך יחסית אך בעל אפקטיביות רבה.
    מסכים דיגיטליים – אפשרות חדשה בעולם שלטי החוצות היא יצירת שלטי חוצות דיגיטליים. מדובר בשלטים המשלבים אפקטים של צבע ואור אשר מושכים צומת לב מהעוברים והשבים. המפרסמים יכולים לשלוט מרחוק על התוכן המשודר ועל זמני השידור. היתרון של פרסום באמצעות מסכים דיגיטליים הוא שניתן להשתמש בחומרי שיווק המותאמים לאינטרנט ולטלוויזיה. כמו כן, השימוש באפקטים שונים באמצעות תאורה מייצר תוכן פרסומי בולט במיוחד שנקלט בצורה מהירה ויעלה יותר אצל הצרכנים.

    כיצד נפרסם באמצעות שלטי חוצות בצורה הטובה ביותר?

    הדבר החשוב והעיקרי ביותר הוא בחירת המיקום האסטרטגי. המיקום הינו סוגיה קריטית וחשובה ביותר שכן הוא קובע את רמת החשיפה של הפרסום. כמו כן חשוב להשקיע בבחירת מסר קצר וקליט ויפנה לכמה שיותר צרכנים פוטנציאליים.
    על מנת שהמסרים שלכם יצרבו בתודעה של האזרחים, חשוב שהפרסום ובפרט השילוט יהיו קצרים, יעילים ואפקטיביים. גם הסגנון העיצובי וצבעי הקמפיין משפיעים על יכולת המידע להיצרב בתודעה ולכן חשוב לגבש היטב את הצבעים והסגנון של השילוט בו תשתמשו טרם השימוש בשלטי חוצות. כלומר, חשוב לפנות לאפיקי הפרסום רק לאחר שגיבשתם תוכנית שיווקית מלאה, לאחר שקבעת מה יהיו המסרים הפרסומיים וקיבלתם תגובות חיוביות על הקמפיין השיווקי.
    קיימות גישות שונות לפרסום באמצעות שלטי חוצות. אפשרות אחת היא שימוש במספר שלטי ענק במספר מיקומים מועט אך אסטרטגי. לעומת זאת, ניתן לפנות לגישה המפרסמת את בית העסק בשלטים קטנים אך רבים המפוזרים בכל רחבי הארץ.
    לכל שיטה קיימים יתרונות וחסרונות, הגישה הראשונה תפנה לקהל גיאוגרפי מצומצם יותר כאשר השנייה תפנה לחלקים רחבים יותר ברחבי הארץ. גם מבחינת תקציב קיים הבדל בין שתי הגישות. לפיכך, חשוב לבעל העסק להחליט מהו התקציב העומד לרשותו, מיהו קהל היעד של מוצר, האם הקמפיין באמצעות שלטי חוצות הוא הקמפיין העיקרי או מדובר בקמפיין משלים וכדומה.
    לסיכום, עולם השיווק שואף ליצור פלטפורמות שיווק שיפנו לכמה שיותר צרכנים פוטנציאליים בזמן הקצר ביותר. למרות המעבר לשיווק דיגיטלי והתרחבות אפשרויות השיווק דרך רשתות חברתיות והמדיה הדיגיטלית, הפרסום באמצעות שלטי חוצות נותר אפקטיבי ומשתלם עבור עסקים רבים בישראל. על מנת לייצר מעטפת פרסום מדויקת ויעילה חשוב לפנות לחברות המתמחות גם ביצירת מסרים שיווקיים וגם לחברות פרסום אשר ימצאו את המיקום האסטרטגי המדויק ביותר עבורכם.
    למרות שנראה כי מדובר בפרסום שעלותו גבוהה ביחס לאמצעי פרסום אחרים, חשוב להבין העלות של שלטי חוצות היא נמוכה יחסית. פרסום שבוצע באמצעות מסר מדויק ובמקום אסטרטגי יוכל לייצר אפקט מהותי ולשרת את מטרות הפרסום של העסק האופן הטוב ביותר.

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום בשילוט חוצות?לחץ כאן

    רוצה לקבל הצעת מחיר?

    הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון