רצועות שידור בטלוויזיה

באיזה רצועת שידור כדאי לפרסם בטלוויזיה?

פריים טיים? לייט נייט?
כנסו למאמר וגלו מהי רצועת השידור המתאימה והמשתלמת ביותר לפרסום העסק שלך

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    מי אמר פריים טיים?

    נכון, זו האפשרות הראשונה שעולה לראש. פרסום בפריים טיים.
    בתכניות הנצפות ביותר, לקהל הרב ביותר ובשעות הנוחות ביותר.
    האמת שהגישה הזו היא גם די נכונה…
    מי מאיתנו לא בטוח שפרסום בפריים טיים יעשה את העבודה הטובה ביותר עבור העסק שלנו?
    נגיע לקהל רחב מאוד ובעצם לכל סוגי הצופים הקיימים. נציג את החברה שלנו כמובילה בתחומה ונקבע את עצמנו בליגת העל של המפרסמים בישראל.
    פרסום בפריים טיים משיג בראש ובראשונה תדמית.
    התדמית הכי טובה שחברה יכולה לבקש ולהשיג בין אם זה בערוץ 12, ערוץ 13 או ערוץ
    "כאן" 11 שמתקדם בצעדי ענק לערוצים המסחריים המוכרים והנצפים יותר.
    שעות השידור של פריים טיים מוגדרות בין 20:00-23:15 ונחשבות לשעות בהן גם נגיע לקהל הצופים הגדול ביותר וגם נפנה אליו עם מסרים פרסומיים בשלב בו הוא מרוכז, פנוי וצלול על מנת לקבל מסרים פרסומיים (לרוב לאחר שעות העבודה, מקלחות לילדים, ארוחת ערב וכו').
    בשעות אלו גם משודרות התכניות הטובות ביותר כמו החדשות, הישרדות, האח הגדול ועוד.
    ערוצי הטלוויזה מתחרים בניהם ברמה מאוד מתוחכמת באילו ימים לשדר את תכניות הדגל שלהן ובהתאם לתכניות המשודרות בערוצים המתחרים. זו גם הסיבה שבשבוע מסוים נוכל לראות תכנית מובילה במרתון פרקים יום אחרי יום – במקרה כזה, סביר להניח שבערוץ המקביל משודרת תכנית מובילה המעוניינת לאסוף את הצופים אליה במקביל.

    מהם מחירי הפרסום בטלוויזיה ברצועות השונות?

    לכל ערוץ טלוויזיה יש מחיר עבור התכנים אותם הוא משדר.
    ערוץ 12 למשל מציע מחירים גבוהים יותר מערוץ 13 כיוון שהוא מניב לרוב רייטנג גבוה יותר.
    עם זאת, ערוץ 13 מציע מחירים אטרקטיביים יותר עבור אותה כמות צופים.
    כלומר, אם ניקח את רצועת 19:00-20:00 בשני הערוצים, נוכל לגלות שערוץ 12 מגיע לכ-9 נקודות רייטינג בממוצע לעומת ערוץ 13 המגיע ל-6 נקודות רייטינג – הבדל של כ-30% לטובת ערוץ 12.
    עם זאת, מחירי הפרסום של ערוץ 13 זולים בכ-50% מערוץ 12 ברצועה זו ומכיוון ששני הערוצים פונים לאותו הקהל (הערוצים אינם נישתיים, אינם פונים לחובבי ספורט, אופנה וכו'),
    כדאיות הפרסום כאן נוטה לערוץ 13.
    בסופו של דבר נוכל להגיע לכמות קהל (רייטינג) זהה ובהשקעה כספית נמוכה יותר. האם זה אומר שערוץ 13 טוב מערוץ 12? לא. זה פשוט אומר שערוץ 13 מציע לעיתים מחירים נוחים יותר.
    מבחינת מחירי הפרסום בשאר רצועות השידור, הדבר משתנה מחודש לחודש בהתאם לאירועים הקורים באותה התקופה (למשל בחירות, חגי ישראל ועוד) ובהתאם לאורך התשדיר אותו נרצה לפרסם. מה גם, שהעלויות משתנות בהתאם להיקף הפרסום ואורך הקמפיין – דבר אותו ניתן לדעת רק כאשר נבנה קמפיין פרסום בטלוויזיה מתאים וחכם.
    בסופו של דבר, על מנת לבחור באילו רצועות שידור לפרסם בטלוויזיה וכיצד לשלב בניהן, צריך להתייעץ עם מומחים בתחום ולתת להם גישה מלאה לצורך הפרסומי שלכם.
    אנו נעזור לכם להגדיר את קהל היעד העיקרי שלכם, נייעץ לכם באילו רצועות שידור ניתן למצוא אותו ובאיזו תדירות צריך לפרסם על מנת לגרום לו לפעול.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        אז למה בכל זאת, חברות רבות משלבות בפרסום בטלוויזיה גם רצועות שידור נוספות?

        רוב החברות המפרסמות בטלוויזיה מבינות שקמפיין פרסום המבוסס רק על פריים טיים הוא עדיין מוגבל מכמה סיבות: בראש ובראשונה, המחיר.
        פרסום קבוע בפריים יכול להגיע לתקציבים גבוהים במיוחד ובשלב מסוים לא כדאי כלכלית.
        עלות מול תועלת היא שם המשחק ואם העלות עולה עשרות מונים על התועלת, כל קמפיין הפרסום בטלוויזיה יורד לטמיון.
        לכן, קמפיינים רבים משלבים בתוכם פרסום בפריים טיים,
        אך מתבססות בעיקר על רצועות תומכות אשר מאופיינות בקהל יעד המתאים לעסק המפרסם.
        לדוגמא: חברה מתחום הקוסמטיקה ופונה בעיקר לנשים, לרוב תפרסם בשעות הבוקר המאופיינות בקהל נשי בעיקרו ותשלב תשדירי פרסומת בפריים טיים ואולי גם ברצועות לייט נייט (אחרי 23:15) על מנת להגיע לתוצאות טובות יותר.
        חברה מתחום הרהיטים, תוכל לשלב פרסום בשעות הסמי פריים טיים (17:00-20:00) על מנת להגיע לכמה שיותר בעלי משפחות, בעלי נכסים וקהל המסוגל לקבל החלטות לביצוע רכישה ברגע האמת, לעומת תכניות פריים טיים בו נגיע אמנם גם לקהל היעד אך גם ללא מעט קהלים נלווים לא רלוונטיים.

         

        אז איך לתכנן באיזו רצועת שידור לפרסם?

        זו כבר שאלה מקצועית ונכונה עליה יש מספר תשובות התלויות במטרת הפרסום.
        האם אנחנו רוצים למכור מוצרים מיד?האם ליצור תדמית?
        האם להגיע לכמה שיותר קהלים מבלי להבחין מי הם, מה תחומי העניין שלהם ובאיזה גילאים?
        במידה ונרצה למכור מוצר מידי, כנראה שנרצה להתמקד יותר בפריים טיים בכדי להגיע לכמה שיותר צופים וכמה שיותר תוצאות מ"הרגע להרגע" ולכן הקמפיין שלנו גם יהיה מורכב ממוצר ברור, מחיר מבצע מיוחד לתקופת זמן מוגבלת ודרך פשוטה וקצרה לפנות אלינו. לדוגמא:
        חברה המפרסמת מוצר חשמלי אטרקטיבי במיוחד במחיר מבצע שובר שגרה.
        כאן, גם קהל היעד פחות יתעניין באופי החברה ובתדמית שלה (בסופו של דבר מותג טלויזיה מוכר הוא מותג טלויזיה מוכר…) ופשוט יבצע רכישה מבלי לבדוק יותר מדי אופציות.
        לחלופין, אם נרצה לייצר גם תדמית לחברה, נוכל לבחור באופציה בה אנו מפרסמים תשדירים רבים יותר אך ברצועת שידור המניבה פחות רייטינג אבל מגיעה בצורה אולטימטיבית לקהל היעד שלנו.
        למשל, חברה המציעה שירות של החזרי מס לשכירים תרצה לפרסם בעיקר ברצועת סמי פריים, המאופיינת בקהל בוגר יחסית אשר צבר מספר שנות עבודה,בעל הכנסה ממוצעת ומעלה.
        הפניה ברצועה הזו בעצם תגרום לצופים לבחור בחברה זו לעומת מתחרים שלה.

        אולי יעניין אותך גם...

        תוכן שיווקי בטלוויזיה

        תוכן שיווקי בטלוויזיה הישראלית החל אי שם בסוף שנות ה-90, תפס תאוצה בתחילת שנות ה-2000 והפך לשיטפון בשנים האחרונות...

        הסוד לקמפיין טלוויזיה שמביא תוצאות

        פרסמת מוצר בצורה הטובה ביותר עם מחיר משתלם במיוחד, אז מדוע התוצאות לא תאמו את הציפיות?...

        פרסום בערוץ 12 – קשת

        ערוץ 12 של זכיינת השידור קשת מציעה מגוון אפשרויות פרסום החל מפרסומות בהפסקת הפרסומות, חסויות לתוכניות ושילוב תוכן שיווקי במהלך התוכניות עצמן. ...

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון