טיפים לקידום בגוגל

טיפים חשובים לקידום במנועי חיפוש

כשמדברים על שיווק במנועי חיפוש מדברים בעיקר על גוגל,
מנוע החיפוש הפופולארי בעולם שבהקשר אליו המשפט
"אם אתה לא בגוגל – אתה לא קיים",
הוא לא רק סיסמא אלא מציאות.
אם לדייק הכוונה היא להופעה בדף הראשון של גוגל ורצוי בארבעת המקומות הראשונים.

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      שיווק במנוע החיפוש

      שיווק במנועי חיפוש נחשב לדרך לא אגרסיבית מידי ולא פולשנית מידי להגיע ללקוחות שלך.
      בעצם זה עובד הפוך, כשהמטרה היא שהלקוחות יגיעו אליך, אל האתר שלך.
      מטרת השיווק באינטרנט היא להביא לקוחות חדשים לאתר  ולצורך כך אתה חייב לקדם את האתר שלך במנוע החיפוש של גוגל, על מנת להופיע במיקומים הראשונים של גוגל כאשר לקוח פוטנציאלי יחפש אותך או את השירות שאתה מספק.

      קידום אורגני בגוגל

      הקידום האורגני דורש השקעה רבה אך לטווח ארוך הוא משתלם.
      כדאי לציין שגם הוא בסופו של דבר עולה כסף, כי קשה מאוד כיום לקדם אתר חדש לדף הראשון בגוגל מבלי לפנות למקדם אתרים מקצועי.
      בעקרון, קידום האתר מתבסס על מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלך, הביטויים שהלקוחות הפוטנציאלים משתמשים בחיפושיהם בגוגל אחרי השרות או המוצר שאתה מספק וכן על ידי משיכת תנועה לאתר.

      קידום אורגני או ממומן

      יש שתי שיטות עיקריות לקדם את האתר שלך במנוע החיפוש: קידום אורגני וקידום ממומן.
      הקידום הממומן, באמצעות Google Adwords, יש לו יתרון בולט אחד: מהירות. האתר שלך יופיע מיד בדף התוצאות הראשון של גוגל עם הקשת מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלך. לעיתים הוא יופיע בחלק העליון של הדף הראשי אך לרוב הוא יופיע בצידי הדף הראשי, כאשר במרכז הדף יופיעו התוצאות האורגניות. התשלום הוא פר הקלקה, אם אין הקלקות על המודעה שלך (המובילות לאתר שלך), אתה לא משלם. החיסרון הוא שכל גולש מנוסה יודע לזהות תוצאות ממומנות הנחשבות לאמינות פחות מהתוצאות האורגניות. בנוסף, ברגע שתפסיק את הפרסום, האתר שלך (אם לא דאגת לקידום אורגני במקביל) יעלם מהעמוד הראשון.

      לא רק גוגל

      גוגל מחזיק ביותר מ-80% (בישראל יותר מ-90%) משוק החיפוש באינטרנט בעולם,
      אבל עדיין קיימים כמה שחקנים נוספים בתחום השיווק במנועי חיפוש. המתחרה העיקש מכל הוא מנוע החיפוש של פורטל יאהו הוותיק, שמאז ההסכם לשיתוף הפעולה עם מנוע החיפוש של מיקרוסופט – (Bing 2009), הוא מקבל קצת יותר מ-9% משוק החיפוש.
      מנועי חיפוש משמעותיים נוספים הם מנועים בשפות שאינם אנגלית ובראשן Baidu הסיני ואחריו יאנדקס הרוסי.

          Array
      (
          [name] => acf/content-image
          [title] => תוכן עם תמונה
          [description] => A custom Content with Image block.
          [category] => formatting
          [icon] => admin-comments
          [mode] => edit
          [keywords] => Array
              (
                  [0] => title
                  [1] => text
                  [2] => description
              )
      
          [supports] => Array
              (
                  [align] => 1
                  [html] => 
                  [mode] => 1
              )
      
          [post_types] => Array
              (
              )
      
          [uses_context] => Array
              (
                  [0] => postId
                  [1] => postType
              )
      
          [render_template] => global-templates/components/component-content-image.php
          [render_callback] => 
          [enqueue_style] => 
          [enqueue_script] => 
          [enqueue_assets] => 
          [example] => Array
              (
                  [attributes] => Array
                      (
                          [mode] => auto
                          [data] => Array
                              (
                              )
      
                      )
      
              )
      
          [attributes] => Array
              (
                  [name] => Array
                      (
                          [type] => string
                          [default] => 
                      )
      
                  [data] => Array
                      (
                          [type] => object
                          [default] => Array
                              (
                              )
      
                      )
      
                  [align] => Array
                      (
                          [type] => string
                          [default] => 
                      )
      
                  [mode] => Array
                      (
                          [type] => string
                          [default] => 
                      )
      
              )
      
          [api_version] => 2
          [acf_block_version] => 1
          [data] => Array
              (
                  [title] => קידום בעזרת כתיבת מאמרים, בלוגים ורשתות חברתיות
                  [_title] => field_62efbd8c00992
                  [description] => מאמרים מקצועיים שנמצאים פיזית באתר שלך וחשופים בפני הגולשים המתעניינים בתחום או "מאמרי קידום", שמטרתם היחידה היא לקדם את הביטויים הרלוונטיים בהקשר לאתר שלך, והם מיועדים לעיני הרובוטים של גוגל בלבד.
      קישורים המובילים לאתר שלך נחשבים מאוד בעיני גוגל כי המשמעות היא שהאתר שלך נחשב לרציני בעיני אתרים אחרים, לכן מקדם אתר יפרוש רשת ענפה של אתרים אחרים שייעשו לינקים אליך, אך חשוב לבצע מחקר ולקבל לינקים איכותיים בעיקר מאתרים שרלוונטיים למוצר התוכן שלך. פעילות ברשת חברתית (תמיד עם קישורים לאתר שלך), פורומים ויצירת קשרים (לינקים חוזרים)
      עם עסקים העוסקים בתחומים משיקים, היא חלק משמעותי בעבודת הקידום.
      קידום אורגני, כאמור, לוקח זמן, בין חודש ל-3 חודשים של עבודה קשה על מנת להגיע לעמוד הראשון בגוגל ותקופה דומה על מנת להגיע למקומות הראשונים בדף התוצאות. אם מדובר בעסק שחייב תוצאות מיידיות, כדאי לשקול את האפשרות לפרסום ממומן באמצעות Google Adwords במשך כמה חודשים, ובמקביל לקדם באופן אורגני.
                  [_description] => field_62efbe9400994
                  [image] => 6629
                  [_image] => field_62efbe7c00993
                  [image_caption_header] => 
                  [_image_caption_header] => field_63c0f2ae94197
                  [image_caption] => 
                  [_image_caption] => field_63c0f2ce94198
                  [side] => left
                  [_side] => field_62f0b5dc219cb
                  [custom_class] => pb-60px
                  [_custom_class] => field_63bd08ed684f0
              )
      
          [align] => 
          [id] => block_e9e98371ef4fb3b32c62277eed687415
      )
      

      קידום בעזרת כתיבת מאמרים, בלוגים ורשתות חברתיות

      מאמרים מקצועיים שנמצאים פיזית באתר שלך וחשופים בפני הגולשים המתעניינים בתחום או "מאמרי קידום", שמטרתם היחידה היא לקדם את הביטויים הרלוונטיים בהקשר לאתר שלך, והם מיועדים לעיני הרובוטים של גוגל בלבד.
      קישורים המובילים לאתר שלך נחשבים מאוד בעיני גוגל כי המשמעות היא שהאתר שלך נחשב לרציני בעיני אתרים אחרים, לכן מקדם אתר יפרוש רשת ענפה של אתרים אחרים שייעשו לינקים אליך, אך חשוב לבצע מחקר ולקבל לינקים איכותיים בעיקר מאתרים שרלוונטיים למוצר התוכן שלך. פעילות ברשת חברתית (תמיד עם קישורים לאתר שלך), פורומים ויצירת קשרים (לינקים חוזרים)
      עם עסקים העוסקים בתחומים משיקים, היא חלק משמעותי בעבודת הקידום.
      קידום אורגני, כאמור, לוקח זמן, בין חודש ל-3 חודשים של עבודה קשה על מנת להגיע לעמוד הראשון בגוגל ותקופה דומה על מנת להגיע למקומות הראשונים בדף התוצאות. אם מדובר בעסק שחייב תוצאות מיידיות, כדאי לשקול את האפשרות לפרסום ממומן באמצעות Google Adwords במשך כמה חודשים, ובמקביל לקדם באופן אורגני.

      קידום באמצעות בלוג

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          אולי יעניין אותך גם...

          קמפיין באינטרנט – משלמים לפי תוצאות

          יותר ויותר מפרסמים רוכשים מדיה באינטרנט על בסיס תוצאות. תוצאה של קמפיין אינטרנטי יכולה להיות ליד, הורדת קופון, שיחת טלפון או הרשמה. כך, רק כאשר המפרסם מקבל הכנסה מהקמפיין הוא משלם על הפרסום. אין ספק שעבור המפרסמים מדובר בשיטה יעילה, חסכונית ואפקטיבית....

          10 טיפים להיות במקום ראשון בגוגל!

          כולם רוצים להיות מקום ראשון בגוגל ובצדק. כל המחקרים בנושא מראים שרוב הגולשים לא בודקים מעבר לארבעת התוצאות הראשונות בדף תוצאות החיפוש. לכן כדאי לעשות הכל במטרה להופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל!...

          למה מומלץ לבחור בקמפיין אינטרנטי?

          תעשיית הפרסום באינטרנט עוברת בשנים האחרונות מהפכות לא קטנות, אך התוצאה של המהפכה הזו היא כנראה הדבר הטוב ביותר שיכולנו לבקש כאנשי פרסום, שיווק ומדיה. אם בעולם ידעו לנצל כבר לפני שנים כל קמפיין בצורה מקסימלית ולעשות אופטימיזציה של המדיה והקריאייטיב בזמן אמת, הרי שבארץ התופעה הזו מחלחלת לה אט אט ונדמה שאנו סוף סוף מבינים את מהו קמפיין פרסום מדיד באינטרנט....

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון