פרזנטור בפרסומות

האם הפרזנטור עושה את הפרסומת?

קונספט פרסומי יכול להתבסס על המון דברים, אך לפעמים הפרזנטור הוא הקונספט עצמו! במאמר הבא תוכלו לדעת מהו הפרנזטור המושלם עבור פרסום העסק שלכם!

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        Array ( [0] =>

        Error: Contact form not found.

        => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

        חשיבות הפרזנטור

        שימוש בפרזנטורים, כך טענו מעוזי הקריאייטיב האדוקים, הוא אויבו של צוות הקריאייטיב, האמנם?
        דווקא היום בעידן הדיגיטלי, בעידן בו אפשר לבנות כמעט כל דמות וירטואלית שרוצים,
        הפכו הפרזנטורים לנכסי צאן הברזל של המותגים, הדמות המובילה יכולה לשמש
        ואף משמשת במקרים רבים כקרקע מצוינת לקריאייטיב טוב, מצחיק, שנון ומפתיע.
        ההכרות של הקהל עם הדמות מורידה את מנגנון ההגנה שייתכן והיה מופעל אילולא הדמות,
        אולם שימוש בנאלי בדמות יגרום לקהל להתאכזב ולהפעיל שוב את מנגנוני ההגנה שלו,
        במקרה שלא מדובר כמובן בבר רפאלי או בבגדים להלבשה תחתונה.
        דווקא היכולת לשחק עם הפרזנטור ולקחת אותו או אותה לתפקידים עם טוויסט, כאלה שישרתו את המותג, יכולים לעשות הרבה פעמים את ההבדל בין הצלחה מסחררת לכישלון צורב,
        הנוסחה מורכבת שלושה משתנים!
        צוות קרייאטיב שמכיר את הפרזנטור על חולשותיו וחוזקותיו.
        לקוח שמוכן ללכת באומץ עם הפרזנטור שלו והמוצר שלו למקומות פחות בנאליים.
        פרזנטור שיודע להפוך כל לימון ללימונדה.

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          פרזנטורים יותר קל לזכור

          הרבה יותר קל לקהל הצרכנים לשייך מוצר לפרזנטור, מאשר מוצר לחברה או למותג, לכן חשוב לדעת לבנות פרזנטור שמתאים לערכי הליבה של החברה כך שבנשימה אחת אפשר לומר שפרזנטור X מייצג ערכים של עולם חדש, טכנולוגי, פשוט ואסתטי ממש כמו המותג שלכם!
          הפרזנטור מייצג את המותג והופך להיות הפנים שלו.
          הפרזנטור יופיע בכל אמצעי מדיה שעולה בקמפיין כדי ליצור אחידות – פרסומת בערוץ 2 או ערוץ 10,
          מודעות בעיתון ואף יהיה הקריין בתחנות הרדיו.
          מחקרים מוכיחים שרמת המודעות לקמפיין אכן גבוהה יותר כאשר דמות מפורסמת מובילה אותו.
          מאד נפוץ היום לקחת פרזנטור מסדרת ריאליטי שכל המדינה ראתה ומכירה ולהפוך אותו לדמות מובילה, כפי שכבר הוזכר, מאד קל להתחבר לאותו טאלנט ולכל מיני משפטים מובהקים ומוכרים שלו ולהפוך את זה בעזרת קריאייטיב טוב לשפה שגורה.
          הקהל מאד נהנה לקבל מסרים ממישהו שהוא כבר מכיר "אישית",
          מישהו שהוא סומך עליו ויודע כיצד הוא מתנהג.
          מותג שיודע להשתמש בפרזנטור בפרסומת שלו בצורה יעילה, ולמנף את החוזקות שלו, ייהנה מרמת חשיפה והזדהות מוגברת עם הקמפיין שלו, משהו שהוא לא תמיד מובן מאליו ויותר מכך, כאשר בונים את הקמפיין נכון, אפשר לשתף פעולה עם הפרזנטור במשך שנים, כשהנוסחה היא לדעת לגוון בכל פעם עם תוספים מעניינים וביניהם גם פרזנטורים שיתווספו בהמשך.

          חשוב לדעת!

          חברה שבונה קמפיין על בסיס פרזנטור חייבת לזכור שהיא באיזשהו מקום גם מסכנת את עצמה במחויבויות לטוב ולרע, לעיתים רבות המסר שהחברה מעבירה יכול להיות מאד מושפע מרמת האמינות של הפרזנטור גם מחוץ לקמפיין בחייו האישיים, כך שאם הפרזנטור אומר, מצוטט, מצולם או מייצר רושם שונה מהמסר של החברה, עלול פעמים רבות להתפרש המסר כאילו אמרה אותו החברה.
          על פי המחקרים שבדקנו, לגילו של הפרזנטור השפעה גדולה על קהל היעד, וככל שהפרזנטור צעיר יותר ונמצא בטווח הגילאים של 14- 26 כך השפעתו על קהל תהיה גדולה יותר. עוד על פי המחקר נמצא, כי סלבריטאים המשמשים כפרזנטורים והם מעל גיל 65 ישפיעו אם בכלל בצורה נמוכה מאד על קהל היעד.
          מעבר לשיקול החשוב שבהתאמת הפרזנטור לערכי המותג והתאמות למוצר, גם שיקול התקציב יכול להוות פקטור חשוב, אם כי פעמים רבות כאשר מותג גדול רוצה לעשות שימוש בפרזנטור מסויים, הוא יימצא לכך את התקציב, גם כשמדובר במגה תקציב.
          צוות הקריאייטיב וההפקה של אקסיומה יוכלו להציע לכם פרזנטורים שיתאימו לערכי המותג שלכם ולנהל עבורכם מו"מ עם סוכני השחקנים והטאלנטים השונים.

          אולי יעניין אותך גם...

          פרסום ברמת גן

          ברמת גן אפשרויות פרסום מרובות ומצריכות תכנון ובניית מטרות פרסומיות מוגדרות. ישנם כמה אמצעי מדיה מומלצים...

          פרסום בראש העין

          ישנם אפשרויות פרסום רבות בראש העין אשר מצריכות תכנון ובניית מטרות פרסומיות מוגדרות...

          פרסום בנתניה

          עסקים רבים בישראל בוחרים בפרסום מקומי! בנתניה אפשרויות פרסום מרובות ומצריכות תכנון ובניית מטרות מוגדרות...

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          רוצה לקבל הצעת מחיר?

          הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון