פרסום בטלוויזיה בתקציב שלך – איך עושים את זה?

היום יותר מתמיד, בעזרת תכנון נכון, גם עסקים קטנים יכולים למצוא לעצמם מקום על המסך הגדול. מה שבעבר היה נחלתם של חברות גדולות בלבד, הפך לפלטפורמה שניתן לפרסם בה גם בתקציבים נמוכים. מילת המפתח כאן היא "תכנון". בכדי לפרסם בטלוויזיה בתקציבים נמוכים יותר, יש צורך מהותי בתכנון מדיה נכון עבור קהל היעד שלך, כך שכל שקל שיושקע יגיע למקום המתאים לו ולא יתבזבז ברצועות שידור מפוצצות אך במקביל, פחות רלוונטיות לקהל היעד.

אז למה כדאי לכם לפרסם בטלוויזיה איתנו?

  • Ellipse אנחנו נתאים את הקמפיין לתקציב שלך ונציע לך הזדמנויות מיוחדות ומשתלמות!
  • Ellipse תוכלו לעבוד עם אנשי המקצוע המנוסים שלנו שמכרים מקרוב את עולם הפרסום בטלוויזיה
  • Ellipse אנחנו נלווה אתכם לכל אורך הקמפיין, ונמדוד תוצאות ונפיק לקחים בסיומו!
ערוץ 9 29

רוצה לקבל הצעת מחיר?

הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    author

    נכתב על ידי (יוסי בוכניק)

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      סוגי החבילות לפרסום בטלוויזיה

      חברות המציגות את מוצריהם / שירותם בטלוויזיה נתפסות כחזקות, מובילות, אמינות ובעלות כוח רב. בנוסף, "היצמדות" לחברות גדולות אחרות הופך את החברה שלכם לחלק מהן. כלומר, בעלת ידע בתחומה, גדולה ומובילה. כזו שקהל היעד שלכם ירצה לעשות איתה עסקים….

      הטלוויזיה מהווה כלי פרסום "מאס-מדיה" (המוני) המאפשר הגעה לקהל לקוחות רחב מאוד אך עם זאת מאוד ממוקד ע"י קביעת תשדירי הפרסום על פי רצועות שידור שונות – תכניות לגברים, נשים, עסקים, ילדים ועוד. הטלוויזיה מציעה כלים שונים לפרסום וניתן לבנות חבילות המשלבות מספר אמצעים שונים. לדוגמא:

      תשדירי פרסומת – תשדירים מסורתיים הנעים בין 5-60 שניות המשודרים במספר גלים ופרוסים לאורך כל שעות היום וברצועות שידור משתנות על פי פילוח מוגדר מראש, טווחי זמן וכמויות.

      תשדירי חסות – תשדירים באורך קבוע של 6 שניות המשודרים מיד ביציאה לפרסומות ולפני מקבץ פרסומות הרגיל / בסיום מקבץ הפרסומות ומיד לפני החזרה לשידור.

      תוכן שיווקי – כלי חזק ותדמיתי מאוד אשר מהווה פרסום תת הכרתי עבור הצופה הממוצע. יכול לבוא לידי ביטוי בשימוש במוצרי החברה שלכם בתכניות (בגדים ממותגים, שימוש במוצרים תוך כדי התכנית עצמה ע"י המשתתפים וכו') או אף בשידור אייטם בתכנית אירוח בה תוכלו להגיע בעצמכם לראיון, לענות על שאלות רלוונטיות לתחום שלכם ובעצם להפוך למומחים בתחום בקרב הצופים.

      לסיכום, בעבר פרסום בטלוויזיה היה נחלתם של החברות הגדולות והמובילות בשוק, אך כיום עם תכנון מדיה חכם ומקצועי, גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים לפרסם בטלוויזיה במחירים ותנאים אטרקטיביים במיוחד.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        חבילות פרסום בערוץ 13

        פרסום בערוץ 13 מציע מגוון חבילות פרסום שמתאימות לכל תקציב, תוך כדי פילוח מדויק של קהל היעד. עם רצועות שידור מגוונות ויכולת למקד את הפרסום לתכניות ספציפיות, תוכלו להבטיח שהקמפיין שלכם יגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון. בין אם מדובר בפרסומות באורך 30 שניות במהלך התכניות הפופולריות, ובין אם באמצעות תוכן שיווקי המשלב את מוצריכם בתכניות אירוח או דוקו-ריאליטי, אנחנו נדאג שהתשדיר שלכם יגיע לצופים הממוקדים ביותר. היתרון בפרסום בערוץ 13 הוא הזמינות הגדולה של החבילות והיכולת לבחור את מסלול הפרסום המתאים ביותר לצרכים של העסק שלכם.

        חבילות פרסום בערוץ 12

        ערוץ 12 מציע חבילות פרסום אטרקטיביות שמתמקדות בעיקר בהגעה לקהל יעד רחב ומגוון. עם רצועות שידור איכותיות שמגיעות לתכניות עם נתח קהל משמעותי, פרסום בערוץ 12 מאפשר לחשוף את המותג שלכם לצופים בכמויות גדולות, מבלי להתפשר על איכות. תוכלו לבחור מבין מספר אפשרויות כמו תשדירי פרסומת עם פילוח גיאוגרפי ודמוגרפי מדויק, תוכן שיווקי בהפקה מושקעת או חסויות בתכניות הריאליטי הפופולריות. אנחנו נדאג להתאים את המסלול שיביא את העסק שלכם אל המודעות בצורה הממוקדת והיעילה ביותר, כך שההשקעה תהיה משתלמת ותגביר את הנראות וההכרה במותג שלכם.

        אולי יעניין אותך גם...

        כל מה שצריך לדעת על פרסום בספורט

        פרסום בערוצי הספורט יכול להיות אפקטיבי במיוחד במיוחד בעת משחקים אולימפים / יורו. ככל שתהיה גמיש יותר ותדע להתאים את האסטרטגיות שלך לדרישות השוק, כך גדל הסיכוי להצליח להשיג את המטרות שלך....

        האם יש קשר בין רייטינג למכירות שלך?

        האם יצא ששמעת על פרסומת של מותגים גדולים בלי לראות את הפרסומת?...

        פרסום בטלוויזיה – מחירים ועלויות

        ערוצי הטלוויזיה עדיין מהווים פלטפורמה אדירה לחשיפת קהל רחב, והיום, יותר מתמיד... פרסום חסויות בטלוויזיה יכול להיות נגיש ומשתלם גם לעסקים קטנים ובינוניים.... ואנחנו כאן כדי לספר לכם איך! ...

        ellipse רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

          לקבלת הצעת מחיר

          הכנס פרטים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי!

            הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

            חזור