פרסום בטלוויזיה בלי לרוקן את הקופה – המדריך המלא!

חולמים על פרסום טלוויזיוני אך חוששים מהעלויות? התקופה בה רק תאגידי ענק יכלו להרשות לעצמם מסך גדול חלפה. גלו כיצד גם העסק שלכם יכול להתנוסס בפריים-טיים עם תקציב שפוי.

ערוץ 9 29

רוצה לקבל הצעת מחיר?

הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

    author

    נכתב על ידי (יוסי בוכניק)

    הכוח המשנה-חיים של פרסום בטלוויזיה

    פרסום בטלוויזיה אינו רק אמצעי להגדלת מכירות – זהו מהלך אסטרטגי שמעצב את התפיסה של המותג שלכם. חברות המופיעות על המסך הקטן נתפסות מיד כשחקניות משמעותיות בשוק, אמינות ובעלות נוכחות. כאשר המודעה שלכם מופיעה לצד מותגים מוכרים, העסק שלכם "מתחכך בגדולים" ויונק מהיוקרה שלהם בעיני הצופים.

    הטלוויזיה היא עדיין מדיום המונים עוצמתי המאפשר הגעה לקהל רחב, אך בשונה מבעבר, היום אפשר לפלח את הקהל בצורה מדויקת יותר. באמצעות בחירה אסטרטגית של רצועות שידור – החל מתכניות המיועדות לגברים, נשים, אנשי עסקים או ילדים – ניתן להבטיח שהמסר שלכם יגיע בדיוק לקהל היעד הרלוונטי.

    האפשרויות בעולם הפרסום הטלוויזיוני

    שוק הפרסום הטלוויזיוני מציע כיום מגוון אפשרויות המתאימות לכל תקציב וצורך:

    תשדירי פרסומת קלאסיים – אלו התשדירים המסורתיים באורך של 5-60 שניות, המשודרים במספר גלים ומפוזרים לאורך היום. החוכמה כאן היא בבחירת התזמון הנכון והתדירות המתאימה, כדי להשיג את האיזון המושלם בין חשיפה לעלות.

    תשדירי חסות – פתרון תמציתי וחסכוני של תשדירים קצרים (כ-6 שניות) המופיעים בכניסה וביציאה ממקבצי פרסומות. יתרונם הגדול הוא בבידול – הם מופיעים בנפרד משטף הפרסומות הרגיל, מה שמגביר את הסיכוי שהצופים יבחינו בהם.

    תוכן שיווקי – זהו אחד הכלים האפקטיביים ביותר כיום, המשלב את המותג או המוצר בתוך התוכן עצמו. הצופה נחשף למותג בצורה טבעית יותר, בין אם באמצעות שימוש במוצרים בתכניות, לבישת בגדים ממותגים על ידי משתתפים, או הופעה שלכם כמומחים בתחום במסגרת תכניות אירוח.

    פרסום בערוץ 13 – התאמה מדויקת לכל תקציב

    פרסום בערוץ 13 מציע גמישות יוצאת דופן שמאפשרת התאמה מדויקת לכל סוג של עסק. הערוץ מתהדר במגוון רחב של תכניות ורצועות שידור המאפשרות פילוח מדויק של קהלי יעד. בין אם אתם מעוניינים להגיע למשפחות בשעות הערב או לקהל צעיר בשעות מאוחרות, ניתן לתפור חבילה שתתאים בדיוק לצרכים שלכם.

    היתרון המשמעותי בערוץ 13 הוא היכולת לבחור מסלולי פרסום מגוונים – החל מתשדירים רגילים, דרך חסויות ועד לשילוב תוכן שיווקי בתכניות אירוח או דוקו-ריאליטי. זוהי הזדמנות מצוינת עבור עסקים בינוניים שרוצים להרחיב את חשיפתם מבלי להשקיע סכומי עתק.

    היתרונות הייחודיים של פרסום בערוץ 12

    ערוץ 12, כערוץ מוביל בישראל, מציע חשיפה משמעותית עם אחוזי צפייה גבוהים במיוחד. האטרקטיביות של חבילות הפרסום שלו טמונה בעיקר ביכולת להגיע לקהל רחב ומגוון בזמן קצר. תכניות הדגל של הערוץ מושכות מיליוני צופים, מה שהופך את הפרסום בו לאפקטיבי במיוחד.

    הערוץ מאפשר פילוח גיאוגרפי ודמוגרפי מדויק, כך שגם עסקים המתמקדים באזורים מסוימים יכולים למקד את המסר שלהם. בנוסף, האפשרות לשלב תוכן שיווקי בהפקות האיכותיות של הערוץ מספקת פלטפורמה אידיאלית ליצירת מודעות גבוהה למותג שלכם.

    אפשרויות נוספות – פרסום בערוץ 14 וערוצי נישה

    פרסום בערוץ 14 מציע אלטרנטיבה מעניינת לעסקים המחפשים לפנות לקהל יעד ספציפי יותר. הערוץ, המאופיין בקהל צופים נאמן ומגובש, מאפשר פנייה ממוקדת יותר לסגמנטים מסוימים בחברה הישראלית.

    בנוסף, ערוצי נישה אחרים מציעים הזדמנויות פרסום במחירים נוחים יותר עם יכולת מיקוד גבוהה. ערוצי ספורט, בישול, טבע או ילדים מאפשרים להגיע בדיוק לקהל היעד שלכם, לעתים בעלות נמוכה משמעותית מערוצים מרכזיים.

    הצעד הבא שלכם – התחילו את המסע הטלוויזיוני עוד היום

    כפי שראינו, פרסום בטלוויזיה כבר אינו נחלתם הבלעדית של תאגידי הענק. עם תכנון מדיה חכם ומקצועי, גם עסקים קטנים ובינוניים יכולים להנות מהעוצמה והיוקרה שמביא עמו המסך הקטן.

    אקסיומה, עם הניסיון העשיר והקשרים האסטרטגיים בעולם המדיה, יכולה לבנות עבורכם חבילת פרסום טלוויזיוני מותאמת אישית שתתאים בדיוק לתקציב ולמטרות שלכם. אנחנו נלווה אתכם בכל שלב – מהקונספט הראשוני, דרך הפקת התשדיר ועד לתכנון אסטרטגי של זמני השידור.

    אל תתנו לתקציב מוגבל לעצור אתכם – צרו קשר עוד היום עם צוות המומחים של אקסיומה וגלו כיצד פרסום בטלוויזיה איכותי נמצא בהישג ידכם, בדיוק בתקציב שמתאים לכם.

    אולי יעניין אותך גם...

    דה וויס – הזירה האולטימטיבית לפרסום בטלוויזיה הישראלית

    כיצד תוכנית ריאליטי מוזיקלית הפכה למנוע הפרסום החזק ביותר בטלוויזיה הישראלית? גלו את הסוד שמאחורי ההצלחה הפרסומית של "דה וויס" ומדוע מפרסמים מובילים נלחמים על מקום במסך הנצפה ביותר בישראל....

    פרסום בטלוויזיה – מחירים ועלויות

    ערוצי הטלוויזיה עדיין מהווים פלטפורמה אדירה לחשיפת קהל רחב, והיום, יותר מתמיד... פרסום חסויות בטלוויזיה יכול להיות נגיש ומשתלם גם לעסקים קטנים ובינוניים.... ואנחנו כאן כדי לספר לכם איך! ...

    באיזה רצועת שידור כדאי לפרסם בטלוויזיה?

    פריים טיים? לייט נייט? כנסו למאמר וגלו מהי רצועת השידור המתאימה והמשתלמת ביותר לפרסום העסק שלך...

    ellipse רוצה לקבל הצעת מחיר?

    רוצה לקבל הצעת מחיר?

    הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      לקבלת הצעת מחיר

      הכנס פרטים ונחזור אלייך בהקדם האפשרי!

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        חזור