למה חשוב שפרסומת תהייה מצחיקה?

למה פרסומת מצחיקה בטלוויזיה זכורה יותר?

המטלה המרכזית של פרסומת היא קודם כל למשוך תשומת לב ובעידן הרב ערוצי זו לא משימה קלה.

    הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

    רוצה לקבל הצעת מחיר לפרסום? הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

      הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

      Array ( [0] =>

      Error: Contact form not found.

      => 7409 [1] => title="contact [2] => form [3] => cta_copy"] ) exitst

      מה חשוב לכלול בפרסומת?

      הומור הוא אחד האמצעים הנפוצים ביותר בעולם הפרסום למשוך תשומת לב.
      בשנים האחרונות כמעט מחייב שפרסומת בטלוויזיה תהיה פרסומת מצחיקה –
      אחרת אין כמעט סיכוי שהצופה יצפה בה ויזכור אותה.
      פרסומת מצחיקה עשויה לגרום לצופה להסס לרגע לפני שקם להכין קפה בזמן הפרסומות.
      אם הפרסומת אכן הצליחה להצחיק אותו יש סיכוי רב יותר שהוא גם יזכור אותה
      וירצה לצפות בה שוב בהפסקת הפרסומות הבאה.
      אם מדובר בפרסומת קורעת באמת, יש לה סיכוי להפוך לקמפיין ויראלי רב עוצמה,
      כאשר הכותרת "ראית את הפרסומת המצחיקה?" תככב בהודעות מייל וברשתות החברתיות.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?

      הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

        הצטרפותך תאפשר שליחת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון

        כולנו אוהבים סיפורים

        פרסומת מצחיקה זכורה יותר מאחרות כי מעצם טבעו, מצב קומי מחייב סיפור. זה לא פרזנטור שמנסה להישמע אמין כשהוא מונה את ההטבות של הבנק שהוא מקדם או קריין המציין את היתרונות של אבקת כביסה מסוימת. סיטואציה קומית מחייבת סיפור מסגרת, דמות או דמויות ופאנץ` ליין. כולנו אוהבים סיפורים וקל לנו לזכור אותם. עובדה – כל דתות העולם מצליחות להעביר מסרים עמוקים ומורכבים באמצעות סיפורים.

        בנוסף, פרסומת מצחיקה בטלוויזיה ובכלל מתקבלת באהדה ובעניין רב יותר מאשר פרסומת רגילה. ההומור מסייע לה לפרוץ את מנגנוני ההגנה של הצופה ואף להיות משכנעת יותר. אם הבדיחה עבדה, יש סיכוי טוב יותר שהמסר יעבור כי הצופה מתייחס באהדה, אף בכבוד מסוים למי שהצחיק אותו. בדיקות שנעשו בתום תכניות סאטיריות הוכיחו כי רוב הצופים לא מצליחים לחזור במדויק אף לא על בדיחה אחת שנאמרה בתכנית שזה עתה צפו בה. עם זאת, הם יצליחו לזהות בקלות את השחקנים ואף יקשרו אותם לפאנץ` ליין או למשפט מסוים – לסיסמה טובה. מחקרים רבים אף טוענים כי מסר הומוריסטי מחזק את אמינות המוצר בעיני הצופה

        הומור וסקס

        נחשב מזה שנים לכלי היעיל ביותר על מנת להבליט את הפרסומת מעל כל השאר ולגרום שיזכרו אותה. דוגמה מוצלחת מאוד לשילוב הזה היא הפרסומת המיתולוגית של קסטרו עם סצנת המעיל, בה ליאור מילר נחשף מול אשתו לעתיד, יעל אבקסיס וזו מחזירה לו בחשיפה משלה. אלה היו ימי הטרום יוטיוב ואנשים דחו הפסקות שירותים כדי לצפות בפרסומות. אותו סרטון הצליח למתג את קסטרו כרשת אופנתית שחושבת אחרת ובתולדות החברה הקמפיין נחשב לנקודת הזינוק המשמעותית שלה.

        הסכנה השילוב המנצח הוא כמובן הומור וסקס, בייחוד בפרסומות שמתייחסות למוצרי אופנה וסגנון חיים. השילוב הזה בשימוש בהומור הוא שהסיפור יאפיל על המוצר. לא פעם קרה שפרסומת מצחיקה שהצליחה לעורר באזז ואף לקדם את המשתתפים בה – לא הצחיקה באותה מידה את המפרסם שמימן אותה. הומור צריך להיות מובן, קשור לעולם התוכן של המוצר ומכוון לקהל היעד. בנוסף, וזה חשוב, על מנת שהומור יעשה את העבודה, הוא צריך להצחיק באמת

        אולי יעניין אותך גם...

        איך פרסום בערוץ 13 יקדם את העסק שלכם?

        ערוץ 13 נחשב לערוץ מסחרי מוביל בישראל פרסום בערוץ משדר עוצמתית וזוהר ...

        תוכן שיווקי בטלוויזיה

        תוכן שיווקי בטלוויזיה הישראלית החל אי שם בסוף שנות ה-90, תפס תאוצה בתחילת שנות ה-2000 והפך לשיטפון בשנים האחרונות...

        הסוד לקמפיין טלוויזיה שמביא תוצאות

        פרסמת מוצר בצורה הטובה ביותר עם מחיר משתלם במיוחד, אז מדוע התוצאות לא תאמו את הציפיות?...

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        רוצה לקבל הצעת מחיר?

        הכנס פרטים ונחזור אליך בהקדם האפשרי

          הצטרפת לקבלת הצעות ומסרים פרסומיים בכפוף לתקנון